today-is-a-good-day
8.8 C
Trbovlje
petek, 29. marca 2024
ZON.siAktualnoFOTO: Iz navadne garaže v uspešno podjetje

FOTO: Iz navadne garaže v uspešno podjetje

"Vse do leta 1984 sem imel zelo dobro službo v trboveljskem Rudisu. A bil sem mlad, poln energije in kondicije, zato sem iskal še dodatno popoldansko delo. In tako sem v očetovi garaži začel z vulkanizerstvom, ..." se začetkov spominja Jurij Plevčak. Kmalu je začutil, da je to 'tisto pravo' in z leti je njegovo podjetje zraslo v največjega trboveljskega neodvisnega serviserja vozil.

Prva avtomatska avtopralnica v Zasavju

Na začetku je bila osnovna dejavnost vulkanizerstvo, ki je zajemalo klasično montažo in centriranje pnevmatik. Plevčak je kmalu spoznal, da lahko naredi še več in razširil dejavnost s prvo avtomatsko avtopralnico v Zasavju. To je bilo za tiste čase v teh krajih nekaj nepredstavljivega. V sklop vulkanizerske delavnice in avtomatske avtopralnice je kmalu dodal še storitev protikorozijske zaščite podvozja osebnih in kombi vozil. Uspešno je vodil družinsko podjetje, kateremu se je, po opravljeni diplomi na Strojni fakulteti v Ljubljani, pridružil še sin Matej. Začelo se je načrtovanje povečanja podjetja in obnove poslovnih prostorov, na kar so, zaradi težav s pridobitvijo gradbenega dovoljenja, čakali dolgih devet let.

“Projekt je bil popoln uspeh”

Leta 2008 so končno pričeli z gradnjo čudovitega servisno – prodajnega centra v strogem centru Trbovelj, ki se ne ponaša le z vizualno privlačnostjo, temveč tudi s samo funkcionalnostjo objekta. Vgradili so najdaljšo avtomatsko pralno stezo med ljubljansko in celjsko regijo znamke Ryko z zmogljivostjo 60 opranih vozil na uro. Posodobili so vulkanizersko delavnico ter dodali servisno delavnico in prodajalno rezervnih delov in pnevmatik. Projekt je bil zaključen leta 2010 in je bil popoln uspeh.

Oktobra 2014 je podjetje začelo delovati pod imenom JPS MM d.o.o. (Jurij Plevčak Servis – Maruša Matej). V podjetju še vedno deluje vsa družina – oče Jurij, mati Jožefa, hči Maruša in sin Matej. “Skrbimo za kompletno nego in servisiranje vozil vseh znamk” z nasmeškom pove “šef” Jurij

Avtorji številnih inovacij

V tridesetih letih delovanja so v podjetju, na podlagi lastnih izkušenj, razvili nekaj zelo koristnih inovacij. Nekatere so povečale natančnost opravljenih storitev, spet druge so zmanjšale porabo energije. Inovacije podjetja JPS MM so: centrirni vijak za platišča brez sredinske luknje, univerzalna centrirna os za motorska platišča, predpranje vozil brez porabe električne energije in ekološki smetnjaki iz odpadnih pnevmatik.

Razvoz opreme širom Zasavja

Povezali so se s podjetjem Bartog iz Trebnjega in tako postali eden od 45 hitrih servisov po vsej Sloveniji, pa tudi na Hrvaškem in v Srbiji. Za njih opravljajo razvoz avto opreme, rezervnih delov, pnevmatik in ostale opreme po Zasavju in okolici.

Vrhunske storitve

Poleg 10.000 maloprodajnih kupcev letno, se njihovih storitev poslužujejo tudi številna podjetja iz Zasavja in okolice; Bartog, Steklarna Hrastnik, Pošta Slovenije, Policija, Rudis, Lafarge Cement ter mnogi drugi.

V centru Trbovelj vam avto torej operejo – zunaj in znotraj in poskrbijo za vsa vulkanizerska dela. Kvalitetno opravijo servis vozil, zagotovi Plevčak, napake na vozilu pa poiščejo z LAUNCH testerjem. Posebnost podjetja PS MM so med drugim; struženje zavornih diskov, izdelava centrirnih obročev za ALU platišča, sezonska hramba pnevmatik ter možnost koriščenja nadomestnega vozila.

V njihovi poslovni stavbi, ki je na elitni trboveljski lokaciji, imajo na voljo še dva popolnoma opremljena poslovna prostora za oddajo v najem. Vsak je v izmeri približno 90 kvadratnih metrov, za ogrevanje skrbi centralno ogrevanje ali inverter, za hlajenje v vročih poletnih dneh pa klimatska naprava. Oba prostora imata veliko steklenih površin, možna je souporaba čajne kuhinje, toaletnih prostorov in garderobe s tušem.

Fotogalerija:

- Oglaševanje -

Najbolj brano


Preberite tudi

Cesta v katastrofalnem stanju, rekonstrukcija pa se vsako leto odmakne še za leto, dve, tri

Že dolgo časa je govora o rekonstrukciji regionalne ceste skozi Dol. Pri gradnji novih cest oziroma rekonstrukciji dotrajanih cestišč na Dolu gre za dva...