Doma Aktualno S kozmetičnim steklom do novih zmag

S kozmetičnim steklom do novih zmag

Predsednica NS Tanja Petročnik, direktor Andrej Božič

Dobro poslovanje je rezultat novih naložb v lanskem letu, predvsem dveh novih kontrolnih linij za embalažno steklo in vstopa v nov segment kozmetične embalaže, je novinarjem ponosno oznanil direktor Andrej Božič, ki svoj stol, kot smo že poročali, počasi predaja Petru Času.

Debelih 54 milijonov evrov štejejo celotni prihodki Steklarne Hrastnik za leto 2016. Dobiček pred davki naj bi znašal 7,62 milijonov evrov, a je ta manjši za 770.000 evrov manjši zaradi okoljskih odškodninskih tožb iz leta 1995.

Za 38 milijonov evrov naložb v zadnjih sedmih letih se obrestuje, pravi Božič, saj je celotni promet v prvem trimesečju letošnjega leta je znašal 14,4 milijonov evrov, kar je za 4,3 odstotka več kot v enakem obdobju lani.

Zaposleni pomemben segment

Zaupanje lastnika in nadzornega sveta je nujno, da gre Steklarna s polno paro naprej skoraj v en glas pojasnita direktor in predsednica nadzornega sveta Tanja Petročnik. “Gre za primer korporativnega upravljanje, ki je lahko za vzgled” pove Božič, ki že od samega začetka daje velik poudarek na zaposlene.

Steklarna ima okoli 40-50 zaposlenih resda preko agencije, a gre le za tiste, ki so “na preizkušnji” ali občasne projektne delavce. Po besedah Božiča so v zadnjih letih močno dvignili standard za zaposlene in še izboljšujejo kvaliteto delovnih mest z željo, da bi pridobili več mladih.

Andrej Božič in Peter Čas.

Z dobrimi rezultati in v izjemni kondiciji pa glažarski prestol Božič zapušča. »Prihajajoče obdobje pa bo za nas nekoliko drugačno. Usmerili se bomo v iskanje tarč za strateške prevzeme in združevanja s konkurenčnimi podjetji. S tem bomo dodatno utrdili naš položaj na mednarodnem trgu kot visoko kakovostni proizvajalec steklenih izdelkov.« Andrej Božič se bo z začetkom avgusta umaknil iz operativnega vodenja Steklarne Hrastnik in se bo usmeril v strateški razvoj steklarne. Skrbel bo za pridobivanje potencialnih vlagateljev in iskanje prevzemnih tarč ter združevanj s konkurenčnimi podjetji, in sicer s ciljem, da Steklarna Hrastnik postane vodilno podjetje v svoji tržni niši.

SORODNI ČLANKI:

Steklarna Hrastnik: Božiča bo zamenjal nov generalni direktor