Doma Aktualno Tri dni “odrezani od sveta”

Tri dni “odrezani od sveta”

V noči iz petka na soboto so stanovalci Partizanske ceste na Dolu pri Hrastniku ostali brez interneta, telefona in televizije. Po najnovejših informacijah, ki smo jih prejeli s strani Telekoma, so sistemsko napako odpravili včeraj popoldan.

Stanovalci povedo, da so v soboto dopoldan poklicali servisno službo Telekoma, kjer so jim zagotovili, da bodo okvaro čimprej odpravili. Enako potrdijo na Telekomu, a prvi naj bi jih o okvari obvestil voznik tovornjaka, ki je zapel nadzemni kabel in ga pretrgal, pojasnjuje Bernarda Boh s Telekoma.

Tri dni brez interneta

Vse do včeraj nikogar od Telekomovih serviserjev ni bilo blizu, da bi odpravil napako, kljub temu, da nam je operater na Telekomovem centru za pomoč uporabnikom povedal, da so njihovi serviserji običajno na terenu tudi ob sobotah.

In zakaj serviserjev torej na Dolu ni bilo že v soboto? Na Telekomu pojasnjujejo, da je vzrok v tem, da so informacijo o pretrganem kablu na Partizanski cesti dobili šele v soboto. Odgovora na vprašanje, ali bi tudi prebivalci centra Ljubljane na odpravo okvare čakali tako dolgo, pa žal nismo dobili.  

Napišite pritožbo!

Preverili smo še, če bodo pri Telekomu odšteli dni, ko so bili uporabniki brez možnosti koriščenja njihovih storitev in izvedeli, da so uporabniki v takih primerih upravičeni do nadomestila. Potrebno je podati reklamacijo na prejeti račun, ki jo pošljejo po elektronski pošti, je povedala Bohova.