-- OGLAŠEVANJE --

V 5 minutah iz Hrastnika v Trbovlje

-- OGLAŠEVANJE --

Še v letošnjem letu naj bi Zasavci dobili uradno najkrajšo možno povezavo med Trbovljami in Hrastnikom.

Ena največjih rudniških investicij v sklopu saniranje degradiranih površin je zagotovo cesta čez hrib med Trbovljami in Hrastnikom. Izvajalec AGM Nemec je izbran in kot planira direktor RTH Janez Žlak, naj bi cesto, če bo nadzor prikimal, asfaltirali v celoti.

Otvoritev za božič

Tretja faza ceste, ki mora biti končana še letos bo sprva v makadamski fazi, pojasnjuje Žlak, ki si želi asfalta po celotni trasi, v skrajnem primeru vsaj suhi asfalt.

Problem so posedki, znova pojasni Žlak, ravno zato se suhi asfalt obdrži le kakšen mesec dva, potem pa zopet nastanejo tudi do pol metra globoke luknje. “Moja filozofija je ta, da bi vseeno dali asfalt, grobi asfalt ni več tako velik strošek, pa tudi če ta zdrži le tri leta”

Trenutno izvajajo meritve, kje je največ posedkov in kako globoke luknje nastajajo.

Kaj pa po letu 2018?

“Do table Trbovlje ena občina, od table Hrastnik druga občina” slikovito opiše Žlak, kako vidi vzdrževanje ceste po likvidaciji rudnika. Na zadnjem “državnem” sestanku je bilo po besedah rudniškega direktorja dorečeno, da po letu 2018 premoženje od rudnika dobi država, ki pa ga potem lahko brezplačno prenese na občine.

Še letos se zaključuje tudi urejanje območja Ojstrega, izven cestišča. Zatravili bodo območje okoli strelišča in usedalnikov, kot strokovno rečejo bajerjem. Podjetje Vidmar nizke gradnje pa bo v drugi fazi sanirali tudi nevarne razpoke po Žrebljevem hribu – teh menda sploh ni malo.

Deli s prijatelji

-- OGLAŠEVANJE --

Najbolj brano

-- OGLAŠEVANJE --

-- OGLAŠEVANJE --
-- OGLAŠEVANJE --
-- OGLAŠEVANJE --

Preberite tudi

Nudijo zaposlitev, kjer boste vedno imeli poslanstvo in namen

Išče se serviser za elektroniko, mentorstvo zagotovljeno Vsem novim sodelavcem omogočajo program mentorstva, redna usposabljanja in možnosti napredovanja, o katerih se odločajo tudi na rednih...
-- OGLAŠEVANJE --