Tema ima poudarek na mladih, zato so se dijakinje odločile za adrenalinsko obarvan turistični produkt. Cilj naloge je pritegniti mlade iz drugih, morda bolj oddaljenih slovenskih srednjih šol in tujih srednjih šol. S tem bi mladi, ki bi pripotovali z vlakom, spoznali, s čim vse jih lahko Zasavje privabi in navduši. S tujimi dijaki bi šli še korak dlje in ponesli vest o nepozabni izkušnji tudi v tujino.
Izbrali adrenalinsko obarvan turistični produkt
Hkrati medkulturni stik širi obzorja, tke prijateljstva in polni spomine o kraju, kjer so doživeli nepozabne trenutke. Dijakinje so v program vključile Jamatlon, pohod na Mrzlico, ogled Zasavskega derbija, Trboveljski dimnik, Evropark Ruardi.
Na sejmu Natour Alpe-Adria so se dijakinje 1. februarja predstavile in tekmovale z ostalimi srednjimi šolami iz Slovenije in tujine. Vsaki šoli je bila namenjena stojnica, ki so jo tekmovalci poljubno okrasili. Stojnico zagorskih dijakinj so popestrile presne energijske ploščice, ki so jih pripravili pri urah kuharstva. K sodelovanju pa so povabili tudi lokalne zeliščarje, ki so z veseljem odstopili različne vrste zeliščnih čajev, s katerimi so privabljali obiskovalce.
Tekmovanje je potekalo v prijateljskem duhu, spoznavanju drugih srednjih šol in njihovih programov. Dijakinje Srednje šole Zagorje so se izvrstno odrezale in na privlačen način predstavljale svojo projektno nalogo ter osvojile srebrno priznanje.
Maruša Kolar