Idejni projekt ureditve kolesarskih površin je izdelalo podjetje Pronig. “Izmed vseh možnih variant urejanja kolesarske steze smo se odločili za tisto, ki je izkazala kot najprimernejša z vidika varnosti udeležencev v prometu, ekonomskega vidika, z vidika zahtevnosti izvedbe in z vidika lastništva parcel, po katerih naj bi kolesarske površine potekale,” pravijo na občini Trbovlje.
Kje bo potekala kolesarska steza
Gre za varianto kolesarske steze, ki bi kot dvostranski enosmerni pomožni kolesarski pas potekala od Lovskega Gradiča, mimo Policijske postaje Trbovlje, do križišča pri piceriji Dimnik (TNP 8). Od križišča pri piceriji Dimnik v smeri proti krožišču pri Zdravstvenem domu, bi steza potekala kot souporaba prometnega pasu, v obratni smeri pa kot pomožni kolesarski pas (TNP 5).
Predvidena souporaba voznega pasu
Od krožišča pri Zdravstvenem domu do križišča pri Partizanu bi v smeri prometa potekala kot souporaba voznega pasu, v nasprotni smeri pa bi bil kolesarski pas na vozišču (TNP 7). Naprej po enosmerni cesti bi do krožišča na Trgu revolucije kolesarska steza potekala prav tako v smeri prometa, in sicer kot souporaba voznega pasu (TNP 4A). V nasprotni smeri bi kolesarja vodili po regionalni cesti od krožišča na Trgu revolucije do križišča Kamnikar po enostranskem enosmernem kolesarskem pasu na vozišču regionalne ceste (TNP 9).
Pri križišču Spar, pri križišču pri Rudarju in pri križišču Kamnikar naj bi vzpostavili povezavo s kolesarskimi površinami, ki potekajo po zgornjih lokalnih cestah od Dimnika do krožišča na Trgu revolucije.
Čakajo na razpis
In kdaj bo kolesarska steza izvedena? Časovnica ureditve kolesarskih površin je odvisna od morebitnih razpisov na državi, odgovarjajo na občini Trbovlje.