today-is-a-good-day
14.1 C
Trbovlje
petek, 29. marca 2024
ZON.siZasavskoJe še kdo, ki avto 'skešira'?

Je še kdo, ki avto ‘skešira’?

Trboveljski 'kočijaž' – Malgaj je pred skoraj dvajsetimi leti k sebi sprejel, takrat še študenta strojništva, Tomaža Benka, ki je po zaključenem študiju zasedel mesto vodje servisa, leta 1998 pa se zavihtel na direktorski stol Malgaja Trbovlje. Podjetje pod njegovo dirigentsko palico tudi v krizni časih posluje dobro – vsaj toliko, da lahko vsako leto vlagajo v razvoj.  

Povabili smo se k njemu na pogovor in beseda je stekla  – o tem, kaj vozimo Zasavci, kako na nakup jeklenih konjičkov vpliva kriza in ali še kdo avto 'skešira'.

Gospodarska kriza zagotovo vpliva tudi na vas. Kako?
Mi najbolj občutimo to zadnjo krizo, ki se odraža na avtomobilskemu trgu in zelo močno tudi v Zasavju. Ljudje so začeli razmišljati bolj racionalno in kupujejo preudarno. Mnogi se odločajo za nižji rang avtomobilov, kot so jih imeli prej, ali celo za rabljene. Seveda pa je odvisno od nakupnih sposobnosti.

Se danes še kupujejo avtomobili 'denar na roke'?
Vse manj. Gre za to, da tudi tisti, ki imajo denar, si raje razporedijo na daljši rok in si sproti privoščijo več. Seveda pa tudi banke konstantno ponujajo komercialne akcije in spodbujajo različne vrste posojil.

malgaj trbovlje

Kupcem diši vonj po novem ali je dobro tudi rabljeno?
Lahko rečem, da je razmerje ena ena, torej prodamo enako število novih kot starih. Krizi smo se prilagodili tudi tako, da smo se odločili za dvig kakovosti rabljenih avtomobilov.

Koliko odšteje za svoje prevozno sredstvo povprečni kupec?
V Trbovljah največ delamo s fizičnimi osebami in največ vozil prodamo v cenovnem rangu 9 do 11 tisoč evrov (clio, polo, up …), nekaj ranga 20 tisoč in le peščico dražjih.

Kdo obiskuje Malgaj?
Dolgo je bila velika večina le domačih, zasavskih strank. Zadnje leto pa se je zadeva bistveno spremenila, seveda pozitivno, saj je ogromno kupcev k nam prišlo iz savinjske doline. Nekaj pooblaščenih avtohiš ni več zmoglo in so enostavno zaprli. Na ta način tudi uspešno gasimo slabo gospodarsko situacijo Zasavja.

'Pri servisu se izkaže ali si pravi ali ne.'

Iz centra mesta ste precej umaknjeni. Je to slabost?
Pravzaprav ravno obratno. Zelo zanimiva je situacija glede našega objekta, ker nekdo, ki pride v Gabrsko pride z namenom. S poslovalnico v mestnem središču pridejo v salon tudi naključni mimoidoči, takšni, ki nimajo namena ne kupiti, ne servisirati. Pri nas tega praktično ni. Na dan k nam pride 20-30 strank.

Niste le prodajalci, velik delež Malgaja je tudi servis.
Prodaja je le začetni člen v stiku s stranko. Kupiš enkrat, servisiraš večkrat in servis je v Trbovljah večji po obsegu kot prodaja. Pri servisu se izkaže ali si pravi ali ne. Dobička pa ni nikjer več veliko. Treba je delati na količino in skupek obsega je načrtovani dobiček, ki ga v večini vlagamo v razvoj.

tomaž benko

Poglejva še širšo sliko. Zasavje, gospodarstvo, brezposelnost …
Ne ukvarjam se veliko z vzroki, zakaj je do tega prišlo. Nisem niti pristojen niti se ne obremenjujem toliko s tem. Poskušam pa se kot direktor specifične panoge prilagoditi v danem trenutku. Ljudem, ki imajo potrebo po mobilnosti želimo ponuditi najboljše. Mi je pa jasno, da nekdo, ki težko da celo za osnovne dobrine, ne more ne kupiti ne servisirati vozila.  

Koliko zaposlenih imate v Trbovljah in koliko jih bo v prihodnje?
V Trbovljah lahko rečem, da smo konstantni. Imeli smo nekaj naravnega odliva, v zadnjih petih letih pa se držimo števila 30 in mislim, da bomo pri tem tudi ostali. Glede na padajoč avtomobilski trg, širjenja ni pričakovati, bomo pa obstoječe kadre še naprej izobraževali.

foto: zon.si, arhiv Malgaj

- Oglaševanje -

Najbolj brano


Preberite tudi

POZOR: Delovanje urgentnega centra v aprilu zelo omejeno!

Delovanje urgentnega centra v Splošni bolnišnici Trbovlje bo večino aprila močno omejeno. Začeli bodo z montažo novega CT aparata, s katerim bodo lahko delali...