Steklarna Hrastnik je v prvem polletju 2019 dosegla odlične poslovne rezultate. 33 milijonov evrov skupnih prihodkov, kar je 11 odstotkov več kot v enakem obdobju lani, predvsem na račun zelo uspešnega poslovanja na področju embalažnega programa. V tem programu je v ospredju predvsem embalaža za žgane pijače, ki predstavlja kar 92 odstotkov vseh izdelanih embalaž, sledita embalaži za parfumerijo in kozmetiko.
S Steklarno vse več prestižnih znamk
Na programu embalažnega programa tudi sicer povečujejo predvsem sodelovanje z lastniki blagovnih znamk žganih pijač in parfumov. Eden od takšnih je tudi francosko podjetje Pernod Ricard, ki je nam bolj poznano po pijačah kot so Chivas, Beefeater, Malibu in ostali.
V Steklarni Hrastnik si želijo do leta 2021 povečati prisotnost na tržiščih Francije, Velike Britanije in ZDA. V Franciji so že odprli lokalno pisarno v mestu Cognac. V letošnjem letu bodo odprli tudi enoto v ZDA.