-- OGLAŠEVANJE --

Steklarna Hrastnik po odprtju pisarne v Franciji odpira še eno v ZDA

-- OGLAŠEVANJE --

Steklarna Hrastnik je v prvem polletju 2019 dosegla odlične poslovne rezultate. 33 milijonov evrov skupnih prihodkov, kar je 11 odstotkov več kot v enakem obdobju lani, predvsem na račun zelo uspešnega poslovanja na področju embalažnega programa. V tem programu je v ospredju predvsem embalaža za žgane pijače, ki predstavlja kar 92 odstotkov vseh izdelanih embalaž, sledita embalaži za parfumerijo in kozmetiko.

S Steklarno vse več prestižnih znamk

Na programu embalažnega programa tudi sicer povečujejo predvsem sodelovanje z lastniki blagovnih znamk žganih pijač in parfumov. Eden od takšnih je tudi francosko podjetje Pernod Ricard, ki je nam bolj poznano po pijačah kot so Chivas, Beefeater, Malibu in ostali.

V Steklarni Hrastnik si želijo do leta 2021 povečati prisotnost na tržiščih Francije, Velike Britanije in ZDA. V Franciji so že odprli lokalno pisarno v mestu Cognac. V letošnjem letu bodo odprli tudi enoto v ZDA.

Deli s prijatelji

-- OGLAŠEVANJE --

Najbolj brano

-- OGLAŠEVANJE --

-- OGLAŠEVANJE --
-- OGLAŠEVANJE --
-- OGLAŠEVANJE --

Preberite tudi

Zaradi okvare zavor poškodovan kolesar

V minulem tednu so policisti na območju Zasavja poleg rednih nalog obravnavali še: PP Hrastnik Obveščeni so bili o glasni glasbi na Ulici mladih borcev v...
-- OGLAŠEVANJE --