Jaške so urejali v več fazah in sanacija je končana. Za ščepec boljše je, moramo priznati. Še vedno pa tudi, če se z zavezanimi očmi pelješ po regionalki med Trbovljami in Hrastnikom čutiš prav vsak “šohtlc”.
Dosedanje sanacije in sama izgradnja teh jaškov nekvalitetna in nestrokovna
Sanacije jaškov je konec, pojasni Marko Veršić, predstavnik CGP Novo mesto. “Tokratna sanacija je izvedena v skladu s projekti in bi morala biti trajna rešitev” se glasi odgovor na naše vprašanje, kdaj bo spet treba jaške popraviti. In zakaj takšne težave na le nekaj let stari cesti, kjer so jaške že večkrat tudi popravljali?
Veršič pojasnjuje: “Dosedanje sanacije in sama izgradnja teh jaškov je bila izvedena zelo nekvalitetno in nestrokovno. Zato je prišlo do poškodb samih jaškov in vozišča. Tudi kasnejše sanacije vgrajenih jaškov pa niso bile ustrezno izvedene, zato smo zopet popravljali “popravljene” jaške.”
V tokratni sanaciji so na novo vgrajeni masivni armirano – betonski venci z vbetoniranimi pokrovi. Prejšnje sanacije, kot izvemo, pa so izvedli tako, da so na razpadajočih jaških le zamenjali pokrove in ponovno poasflatirali. Zato je vse zdržalo le kratek čas, ugotavlja Veršić.
Zamenjati bo treba celoten sloj asfalta
Kakšna pa je rešitev, da se cesta pripravi kot je treba? Da bi izboljšali udobnost vožnje in nenavsezadnje cesto izravnali bi morali zamenjati celoten obrabni sloj asfalta, izravnati stike jaškov in grbine na cesti. Ustavi se seveda pri denarju. Gre za velik finančen zalogaj upravljalca ceste, torej Direkcije za infrastrukturo, kjer za napake izvedene pred leti verjetno nihče ne bo odgovarjal.