-- OGLAŠEVANJE --

Zagorska učiteljica: Z učenci v razredu je energija drugačna

-- OGLAŠEVANJE --

Med ukrepi za zajezitev širjenja novega koronavirusa je 19. oktobra v veljavo stopil pouk na daljavo za učence od vključno 6. razreda in dijake. Sledile so krompirjeve počitnice, ki so podaljšanje za en teden. Kako bo pa v ponedeljek bomo verjetno izvedeli danes. Arnesovo izobraževalno okolje, ki ga slovenske šole uporabljajo pri pouku na daljavo, je imelo ob ponovnem začetku šolanja na daljavo nekaj težav, vendar učitelji upajo, da v nadaljevanju podobnih težav ne bo.

Kako v praksi poteka pouk na daljavo, o pripravah in ugotovitvah smo se pogovarjali s Katarino Eranovič, učiteljico slovenščine v OŠ Toneta Okrogarja v Zagorju.

Čeprav smo komaj dobro zakorakali v novo šolsko leto, so nas teden pred jesenskimi počitnicami epidemiološke razmere zopet prisilile v poučevanje na daljavo, vendar smo tokrat na ta izziv vsekakor bolje pripravljeni kot spomladi.”

V Zagorju so se namreč v času počitnic učitelji izobraževali in spoznavli različna spletna okolja inorodja, s katerimi bodol ahko v primeru šolanja na daljavo podajali snov učencem. “Poleg tega si pomoč nudimo tudi znotraj kolektiva, za kar sem sodelavcem še posebej hvaležna,” poudarja učiteljica Katarina.

Učitelj z učenci ves čas pouka

Na šoli so se odločili za spletno okolje Microsoft Teams, kar se je skupaj s pravili, ki jih je na začetku določila ravnateljica Nataša Grošelj, že v prvem tednu izkazalo kot prava izbira. Učenci se morajo ob začetku pouka prijaviti v omenjeno spletno okolje in nato po urniku sledijo predmetom. Učitelj ob začetku ure z njimi vzpostavi kontakt in jim razloži snov ali poda nadaljnja navodila za delo, jih vodi pri reševanju nalog, kviza … Tudi če delajo samostojno, učenci vedo, da jim je učitelj tisto uro na razpolago za vprašanja in pomoč.

Takole je na primer potekal pouk slovenskega jezika z učiteljico Katarino Eranovič (in verjetno še bo):

»Sama sem v prvem tednu pouk začenjala z videokonferenco, da smo se z učenci pozdravili, saj sem po njihovih odzivih čutila, da imajo tudi sami najraje približek »stika v živo«. Količino snovi sem zmanjšala, pouk pa sem kombinirala z različnimi didaktičnimi pristopi, saj je bilo potrebno poskrbeti tudi za diferenciacijo in individualizacijo, nisem pozabila tudi na povratne informacije. Odzvala sem se na vsako njihovo sporočilo, jih opomnila na nepravilnosti ter jih tudi pohvalila. Ob vsem tem sem jih na poti do cilja bodrila in pravilno usmerjala.«

Pouk na daljvo ne more zamenjati pouka “v živo”

Učenci so bili v tem tednu zelo motivirani za delo, všeč jim je bila raznolikost pouka in delo z računalnikom. Čeprav je večina učencev sicer spretna pri rokovanju s tehnologijo, kljub temu učiteljica opaža, da imajo nekateri učenci še vedno nekaj težav, vendar je prepričana, da bodo s pogosto uporabo spletnega okolja tudi te počasi izzvenele.

Prepričana je tudi, da pouk na daljavo ne more zamenjati pouka »v živo« in to predvsem zaradi socialne komponente. Čeprav učence videva preko kamere, jih vseeno pogreša, saj je energija z njimi v razredu povsem drugačna.

Deli s prijatelji

-- OGLAŠEVANJE --

Najbolj brano

-- OGLAŠEVANJE --

-- OGLAŠEVANJE --
-- OGLAŠEVANJE --
-- OGLAŠEVANJE --

Preberite tudi

V Zasavje mali modularni jedrski reaktor – poleg elektrike rešitev tudi za (pre)drago ogrevanje zasavskih mest

»Nisem delal posebnih odločitev ali načrtov, kaj bom v politiki počel. Sam prihod v Evropski parlament je bil nenačrtovan,« pove Franc Bogovič, evropski poslanec...
-- OGLAŠEVANJE --