-- OGLAŠEVANJE --

Zasavski turizem do 10% BDP-ja?

-- OGLAŠEVANJE --

Država je ustanovila Regijske destinacijske organizacije, ki naj bi poskrbele za promocijo turizma v posameznih regijah in prihod novih turistov. Danes je njihova usoda pod vprašajem, odgovorov pristojnih ni, pravijo v Zasavski turistični organizaciji.

V Hišo povezovanja na Bernici so Zasavci povabili kolege iz ostalih slovenskih regijskih organizacij, da bi skupaj poiskali rešitev, ki jo s strani ministrstva, kot pravijo, ne dobijo. ‘Že eno leto sprašujemo, kakšna bo usoda teh RDOjev in nihče nič ne odgovori. Skratka, nek denar je bil namenjen temu, da so se ustanovile institucije, sedaj pa nihče ne pove, ali bo država še naprej te institucije podpirala, ali so prepuščene same sebi.’ Nam je na srečanju zaupala direktorica Zasavske turistične organizacije (ZaTO) Nataša Jerman Rajh. V Zasavju se, ne glede na prej omenjeno, želijo povezovati z drugimi RDO-ji, zato so jih tudi povabili na Bernico in jim predstavili, kaj vse lahko ponudijo. Upali so tudi na prihod pristojnih z Ministrstva za gospodarstvo, a se srečanje niso udeležili.

bernica

Pojasnimo, v Sloveniji je 12, v kratkem bo 13 organizacij, ki se ukvarjajo z razvojem turizma. Pred nekaj leti jih je ustanovila država in jim dala skupno ime Regijske destinacijske organizacije (RDO). Na tem mestu se je vključila tudi Zasavska turistična organizacija,  katere lastniki so posamezne fizične osebe ter podjetje Alfa-Mikra iz Hrastnika ter Regionalni center za razvoj, ki ima tudi največji delež lastništva, dobrih 20 odstotkov. Naj spomnimo, da je RCR edina slovenska razvojna agencija v zasebni lasti, njen večinski lastnik je namreč Tomislav Garantini. Tako je vsaka regija dobila svojo institucijo za promocijo turizma, ki so jo v Zasavju poimenovali v3krasne in ustvarili novo blagovno znamko.

Letaki, brošure, zloženke, promocijski izdelki, skratka cel kup materiala, ki predstavlja Zasavje in lokalne turistične ponudnike. A kje so sedaj turisti?
Najprej je treba imeti produkt, pojasni Jerman Rajhova. ‘Sama zloženka ni še nič. Sicer je lepo, ampak če nimaš ponudnikov pripravljenih in urejenih, nisi konkurenčen. Tukaj ljudje pozabijo, da na določenih segmentih še zdaleč nismo konkurenčni.’ Pred kratkim so v Zasavje povabili tudi turistične agencije, ki naj bi bile zainteresirane za sodelovanje oziroma prodajo zasavskih turističnih programov.  O številu novih turistov direktorica ZaTO ne želi govoriti, po njihovem dolgoročnem planu pa naj bi v 10 do 15 letih turizem v Zasavju ustvaril  5-10 odstotni delež BDP-ja. Danes je ta delež pod 0,5 odstotka.

Deli s prijatelji

-- OGLAŠEVANJE --

Najbolj brano

-- OGLAŠEVANJE --

-- OGLAŠEVANJE --
-- OGLAŠEVANJE --
-- OGLAŠEVANJE --

Preberite tudi

V Zasavje mali modularni jedrski reaktor – poleg elektrike rešitev tudi za (pre)drago ogrevanje zasavskih mest

»Nisem delal posebnih odločitev ali načrtov, kaj bom v politiki počel. Sam prihod v Evropski parlament je bil nenačrtovan,« pove Franc Bogovič, evropski poslanec...
-- OGLAŠEVANJE --