Doma Aktualno ZD Hrastnik: Kljub težavam odločno zavezani h kakovosti!

ZD Hrastnik: Kljub težavam odločno zavezani h kakovosti!

Velik dogodek za hrastniški zdravstveni dom je pridobitev Standarda kakovosti ISO 9001, za katerega so se pripravljali že zadnja tri leta.

Direktor ZD Hrastnik, Gregor Pajić

Ogromno je bilo narejenega, poroča Gregor Pajić, v.d. direktorja ZD Hrastnik, ki je nadaljeval delo svojih predhodnikov in tako zaposlene kot vse, ki sodelujejo v postopkih dela zdravstvenega doma vključil v proces, kjer se vsaka stvar zabeleži, kjer je vedno jasno, na kateri točki je določen postopek, kako poteka zdravstveni del, kako kadrovski, kako nabava …skratka vse kar vključuje delo zdravstvene ustanove.

Da še zdaleč ni vse popolno, priznava Pajić: »Zaveza zaposlenih za kakovostno opravljanje storitev na področju zdravstva je izjemno pomembna in kaže na trud, ki ga zaposleni vlagamo v zadovoljstvo pacientov, kljub težavam, ki nas pestijo zaradi pomanjkanja zdravnikov.« Trenutno v Hrastniku potrebujejo zdravnika družinske medicine, ostale ambulante so polne. Razpise ves čas objavljajo, štipendirajo študentko medicine, razpisali so še eno štipendijo – a prijav niso prejeli.

Na podelitvi dobrodošli vsi

Certifikat za uporabnike storitev pomeni bolj jasne postopke in hitrejši dostop do informacij in podatkov. Za zaposlene pa večjo medsebojno komunikacijo in redno spremljanje vsega, kar se dogaja v ustanovi. Resda, prizna Pajić, to pomeni včasih tudi več obrazcev in papirjev za zaposlene, po drugi strani pa na dolgi rok olajša delo, omogoči preglednost in jasno določene naloge vsakega posameznika. »Brez sodelovanja zaposlenih ne bi šlo« še pohvali osebje v.d. direktor, saj so se zelo angažirali in poskrbeli, da bo dom 10. marca ob 10. uri v Galeriji delavskega doma Hrastnik slavnostno prejel certifikat. Občanom Hrastnika pa naš sogovornik še namigne: »Veseli bomo vseh, ki nas bodo ob prejemu podprli z obiskom na prireditvi«.

Print Friendly, PDF & Email