Doma Aktualno “Zgodovinski preobrat” v trboveljskem zdravstvenem domu

“Zgodovinski preobrat” v trboveljskem zdravstvenem domu

Trboveljski Zdravstveni dom se je, kar je znano, zadnja leta ubadal z vrsto različnih težav. Vodstvo se je zadnja leta nenehno soočalo s problemom zdravnikov splošne in družinske medicine; teh je skorajda kronično primanjkovalo, tudi med tistimi, ki so bili, pa je vsake toliko, kdo odšel drugam.

Ko je lani vodenje zdravstvene ustanove v Trbovljah prevzel Denis Tomše je napovedal spremembe. Kaj je sedaj drugače, kje so spremembe, kaj se še obeta, kaj načrtuje,… smo po osmih mesecih vodenja povprašali direktorja.

Na voljo tudi zobozdravstvena estetika

Denis Tomše

Zaradi premalo zdravnikov nekatere ambulante niso obratovale v primernem obsegu, pojasnjuje Tomše, zaradi česar se je povečalo število pacientov v preostalih ambulantah, to pa je za seboj med drugim potegnilo tudi čakalne dobe in seveda nezadovoljstvo tako pacientov kot zdravnikov. V preteklih mesecih so v Trbovlje uspeli pridobiti nekaj mladih specializantov, ki že pomagajo pri delu v ambulantah, po končani specializaciji pa bodo ostali zaposleni v ZD Trbovlje. »S 1. majem je v  ambulanti 8, ki je bila več kot eno leto, vse od odhoda zdravnika Žige Sotlarja, brez stalnega zdravnika, pričela z delom nova zdravnica Nina Rink. Konec letošnjega leta s porodniškim dopustom zaključita še dve zdravnici, tako da bo takrat vseh osem ambulant polno delujočih,« pravi šef trboveljskega zdravstvenega doma.

Spremembe so tudi v ambulanti medicine dela, prometa in športa. Po novem ta spet deluje dopoldan in popoldan, tako so skrajšali tudi čakalno dobo za pregled.

V letošnjem letu načrtujejo popolno prenovo zobne tehnike. V zobnih ambulantah poleg standardnih storitev nudijo tudi samoplačniške storitve in nadstandardna protetične storitve, tudi estetske. Tomše razkrije še zadnjo novost, ki je sicer še v fazi pridobivanja – nabava aparature za izdelavo športnih zobnih ščitnikov za kontaktne športe, opornic proti smrčanju, ščitnikov proti škripanju z zobmi, opornic za vzdrževanje stanja po ortodontskem zdravljenju in opornic za beljenje zob.

Naročanje po telefonu in elektronski pošti se sliši dobro, v resnici pa ..

Po besedah direktorja je eden glavnih poudarkov pri uvajanju sprememb približevanje pacientom. Do septembra je z organizacijskimi ukrepi predvidena okrepitev dela v ambulanti splošne in družinske medicine.

»Najbolj očitno bo to pri pacientih, ki prihajajo na različne terapije, preveze, EKG in drugo ali pa potrebujejo le dvig napotnic ali dokumentacije. Čas čakanja zanje se bo bistveno skrajšal, kar bodo občutili tudi pacienti, ki morajo na pregled k svojemu izbranemu osebnemu zdravniku, saj se bo število čakajočih zmanjšalo zaradi ambulante, ki ji rečemo ambulanta za funkcionalno diagnostiko in terapije,« doda.

Vodstvo ZD tudi apelira, da se pacienti naročajo preko telefona ali elektronske pošte. To veljal tudi v primerih, ko je njihovo zdravstveno stanje takšno, da morajo na pregled čim prej ali istega dne, saj jim bo sestra v ambulanti lahko svetovala ob kateri uri naj pridejo, da bo njihov čas čakanja čim krajši. Kljub smelim načrtom pa je realnost še daleč od tega. Navdušeno preizkusimo naročanje preko e-pošte v trboveljsko razvojno ambulanto, a razočarano ugotovimo, da nikjer le te ni objavljene. Naročanje velja le dvakrat na teden, ko ambulanta deluje. Če zamudiš, si za en teden spet “bos”. A, če bodo besede direktorja obveljale, se obeta nov, uporabniku prijazen način naročanja.

 

Print Friendly, PDF & Email